خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گرمسار خبرداد:

خواستگار سمج دختر و خواهرش را دزدید/ پیدا شدن ربوده شدگان در ساوه

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۶۶

خواستگاری که از دختر مورد علاقه اش جواب منفی شنیده بود، او و خواهر خردسالش را ربود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوذر قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته یک خانواده تبعه افغان در گرمسار به پلیس اطلاع داد که دو دختر 17 و 6 ساله آنها ربوده شده‌اند.

قربانی افزود: بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی نشان داد ربایندگان سه نفر بودند که دو نفر از آنها از اقوام دور این خانواده و نفر سوم راننده آژانسی بوده که در این عمل مجرمانه همکاری کرده است.

به گفته وی، پس از شناسایی و بازداشت راننده آژانس، محل اختفای ربایندگان در فیروزکوه شناسایی شد ولی هنگام ورود ماموران پلیس به آن محل، ربایندگان و دو دختر خانواده به محل دیگری نقل مکان کرده بودند.

قربانی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان، محل اختفای دوم ربایندگان در شهرستان ساوه هم شناسایی و دوخواهر در این مکان پیدا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: این دو خواهر اعلام کردند پس از اینکه ربایندگان مطلع شدند پلیس محل اختفای دوم آنها را هم  پیدا کرده، از محل متواری شده‌اند.

قربانی با بیان اینکه این عملیات در کمتر از 24 ساعت منجر به آزادی دو خواهر شده است، گفت: به تایید این خانواده، قبول نکردن خواستگاری یکی از ربایندگان علت این ربایش بوده است.

پرونده این آدم ربایی گشوده است و تلاش پلیس برای دستگیری ربایندگان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز