خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ خبرداد:

انهدام باند بزرگ جعل ویزای عتبات عالیات در تهران/ کشف 100 هزار ویزای جعلی و دستگیری 6 نفر

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۳۰

رئیس پلیس تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ جعل ویزای عتبات عالیات و کشف 100 هزار ویزای جعلی در آستانه مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین‌رحیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروهای اطلاعاتی‌پلیس پایتخت در آستانه مراسم اربعین حسینی در اقدامی عملیاتی ضمن انهدام باند بزرگ جعل ویزا و دستگیری اعضای آن، 100 هزار ویزای جعلی از این باند کشف کردند.

رحیمی افزود: عوامل اطلاعاتی پلیس پایتخت در اقدامی غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری 6 عضو این باند جعل اسناد دولتی و ویزای عتبات عالیات شدند.

وی گفت: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که تعدادی جاعل اسناد دولتی با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر مردم به عتبات عالیات با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده اقدام به جعل و فروش ویزای جعلی کشور عراق می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه با پایش‌های تخصصی صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده همکاران ما موفق به شناسایی و دستگیری یک باند جاعل شدند، افزود: در این عملیات باند 6 نفره جاعل که اقدام به چاپ و فروش ویزای جعلی کشور عراق می‌کردند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گفته وی، در این زمینه 2 چاپخانه به عنوان محل چاپ ویزاهای جعلی نیز پلمپ شد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه هموطنان برای دریافت ویزا می بایست به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنند، افزود: فروش اینگونه ویزاهای جعلی می تواند آثار نامطلوبی در روند سفر زائران به عتبات عالیات داشته باشد و چه بسا به دستگیری زائران منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز