خبرگزاری کار ایران

با رای اعضای شورای شهر؛

شهردار طبس معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۶۲

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر طبس، سرپرست شهرداری میبد را به عنوان شهردار طبس معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهر طبس در جمع خبرنگاران و فعالان اجتماعی طبس گفت: شهرداری طبس را در ۱۵ سال اخیر مورد مطالعه قراردادیم و مشخص شد شهرداری هیچ‌گاه در شان مردم نبوده است.

محمود امینی در ادامه افزود: شهرداری بدهی سنگینی دارد؛ از ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان مطرح شده است. نیروهای شهرداری ثبات جایگاه ندارند. تعداد نیروها بسیار متورم بود و ۲۵۰ نیرو را باید شهرداری حقوق بدهد و اعتماد مردم به شهرداری ضعیف شده بود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر طبس ادامه داد: با بررسی شرایط متوجه شدیم باید روند و مسیر متفاوتی را انتخاب کنیم.

حدود ۱۰۰ نفر را بررسی کردیم و با ۴۰ نفر مصاحبه انجام شد
 
وی افزود: ۱۲ شهر را از نزدیک مطالعه کردیم و به دنبال این بودیم که چه کسی می‌تواند این وضعیت را متفاوت کند چرا که شرایطی در شهرداری طبس حاکم است که شرایط متفاوتی دارد و باید تغییر کند. از افراد مدنظر ۱۲ نفر انصراف دادند.
 
امینی در ادامه صحبت های خود افزود :
ملاک هایی که مورد تاکید ما بود: 
توان مدیریتی بالا . قدرت روابط عمومی بالا. ارتباط موثری با مسئولان کشوری داشته باشد. توان فنی بالایی داشته باشد. برای مشکلات و وضعیت شهرداری طبس برنامه ویژه‌ای داشته باشد.
 
وی ادامه داد: در این راه با افراد زیادی از جمله: امام جمعه. نماینده . فرماندار ویژه و شهرداران سابق هم صحبت کردیم.

شهردار طبس  باید یک تیم در کنار خود داشته باشد

 وی گفت: در کنار بقیه ملاک‌ها بومی بودن هم برای ما اهمیت داشت ولی اگر فردی را پیدا کردیم که تفاوت زیادی با افراد بومی داشت و بومی نبود او را انتخاب کنیم.

امینی عنوان کرد: بعد از مطالعات انجام شده به فردی رسیدیم که شهر وی مشابه شرایط شهرداری طبس داشت و در نهایت مجید بهارستانی سرپرست فعلی شهردار میبد را انتخاب کردیم.
 
سید علی هاشمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر طبس نیز گفت: طبسی ها باید مطالبه گری را یاد بگیرند و از تمام مسئولان میخواهم شهردار را یاری کنند. دست کمک به سوی تمام مردم دراز می‌کنیم.
 
زهرا حسین‌پور دیگر عضو شورای اسلامی شهر طبس نیز گفت: بدور از نگاه قومی؛بهارستانی با یک تیم قوی مشاور خواهد توانست در کنار شورای شهر، فرزندان طبس را به عنوان شهرداران آینده تحویل جامعه دهد.
 
حسین باقرزاده عضو دیگر شورای اسلامی شهر طبس نیز گفت: برای انتخاب شهردار آینده طبس تلاش بسیار و مطالعات زیادی بدور از نگاه های احساسی و سیاسی انجام شد تا یک فرد قوی انتخاب شود.
 
غلامحسین طاهری عضو شورای اسلامی شهر طبس هم گفت: طبس به نسبت جمعیت خود درآمدخوبی ندارد.

طبس نام بزرگی است و برای انتخاب شهردار باید وسواس داشته و نمی‌شود این انتخاب در یک بستر مشوش و عجولانه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز