خبرگزاری کار ایران

با عذرخواهی از کارگران؛

شهردار مشکین‌دشت: حقوق معوقه نیروی خدمات‌شهرداری به‌زودی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۰۰

شهردار مشکین‌دشت فردیس با بیان اینکه به‌زودی حقوق کارگران پرداخت می‌شود، گفت: از برخورد اشتباهم پشیمانم و با احترام دست کارگران را می‌بوسم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محبوب فروزنده اعلام کرد: در نشستی فوق العاده مشکل قانونی پرداخت حقوق معوق کارگران خدمات شهر مشکین‌دشت حل و مقرر شد یکشنبه مورخ 23 مهر با حضور بازرس اداره کار و واحدهای مرتبط با حوزه کارگری نسبت به تسویه معوقات اقدام شود.

فروزنده در پی تجمع و اعتراض کارگران شهرداری مشکین‌دشت فردیس از بی‌احترامی خود نسبت به کارگران این مجموعه عذرخواهی کرد.

وی با اشاره به اینکه خود نوعی کارگر این شهر محسوب می‌شود، تصریح کرد: من خودم را خادم مردم و کارگران مجموعه شهرداری می‌دانم. اعلام می‌کنم دست کارگران زحمت‌کش شهرداری مشکین‌دشت را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم. از کارگران و خانواده‌های آنها عذرخواهی می‌کنم.

فروزنده با اشاره به اینکه مشکل پیش آمده به‌دلیل کم‌کاری شرکتی است که شهرداری با آنها قرارداد داشت، اظهار داشت: مدیران این شرکت متواری هستند و به‌دلیل مسایل و مشکلاتی که پیش آمده در بازپرسی شعبه 30 دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مفتوح و در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز