خبرگزاری کار ایران

رئیس حفاظت محیط زیست لاهیجان خبر داد:

عملیات جمع آوری دام های هوایی در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۳۴۲

رئیس حفاظت محیط زیست لاهیجان از عملیات جمع آوری دام های هوایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا ،با توجه به شروع فصل مهاجرت پرندگان، ماموران اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان و پاسگاه سرمحیط بانی امیر کلایه طی عملیات مشترکی در راستای جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز در منطقه تحت مدیریت و حاشیه آن اقدام به جمع آوری 30 رشته دام هوایی کردند.

علی امیری رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان بیان کرد:  همه ساله عده ای از متخلفان اقدام به نصب دامهای هوایی غیر مجاز می‌کنند که باعث کشتار دست جمعی پرندگان می شود این در شرایطی است که نصب هر گونه تور هوایی براساس ضوابط وقوانین محیط زیست ممنوع بوده و  با توجه به اهمیت منطقه جمع آوری دام‌ها وعملیات مذکور می تواند تاثیر به سزایی در کاهش کشتار پرندگان داشته باشد.

امیری افزود:  اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان به دنبال برخورد قاطع با متخلفان است و طی دو سال گذشته اقدامات موثری در زمینه حفاظت از عرصه‌های طبیعی با حفظ منافع جوامع محلی صورت گرفته است از جمله می توان به برگزاری نشست‌های توجیهی جهت جمع آوری دار دام و راه دام ها در شهرستان لاهیجان اشاره کرد.

 با توجه به تذکرات شفاهی در خصوص جمع آوری تورهای هوایی برخی صاحبان آنها  نسبت به جمع آوری داوطلبانه اقدام کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز