خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح تشدید فعالیت های انتظامی در ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۲۹۴

سرپرست انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از دستگیری 19 سارق و کشف 7 فقره انواع سرقت در اجرای طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی طی هفت روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود سعادتی سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای تشدید فعالیت‌های انتظامی موفق به دستگیری 19 سارق و کشف 7 فقره انواع سرقت منزل، موتور سیکلت و مغازه شدند.

سعادتی گفت: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر موفق به کشف مقدار 120 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، 220 عدد قرص غیر مجاز و دستگیری هشت نفر قاچاقچی شدند.  

وی افزود: کشف 17 هزار و 40 لیتر سوخت قاچاق، توقیف تعداد 48 دستگاه خودرو و 44 دستگاه موتورسیکلت از دیگر دستاوردهای ماموران پلیس ایرانشهر در هفت روز گذشته بوده‌است.  

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس همواره از اراده‌ای پولادین در برخورد با مخلان امنیت و آرامش شهروندان عزیز برخوردار بوده و بدون کوچکترین اغماضی با این افراد برخورد خواهند‌کرد که عموم مردم نیز می‌توانند مجموعه پلیس را در ارائه هر چه بهتر این‌گونه خدمات با اطلاع رسانی از طریق سامانه 110 یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز