خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خبرداد:

دستگیری قاتل مرد جوان 27 ساله در شوش

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۲۲۹

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل مرد جوان 27 ساله در کمتر از یک ساعت در شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار "حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر نزاع دسته جمعی و کشته شدن یک جوان 27 ساله و مجروح شدن سه نفر از شهروندان در یکی از مناطق شهرستان شوش، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.
 
عباس زاده افزود: با توجه به اهمیت موضوع دستورات و راهکارهای عملیاتی به کارآگاهان پلیس آگاهی ابلاغ شد.
 
وی با بیان اینکه از همان لحظات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجا مانده، محل اختفای قاتل فراری را در کمتر از یک ساعت شناسایی شد؛ افزود: با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری که متهم با آن اقدام به قتل کرده بود، کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات ملکی عنوان کرده است؛ افزود: متهم پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.
 
سردار عباس زاده در خاتمه با تاکید بر برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت، گفت: پلیس وظیفه ذاتی خود می‌داند برای کشف جرائم از هیچ گونه کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز