خبرگزاری کار ایران

حمایت اعضای ستاد انتخاباتی جوانان و دانشجویان سیستان و بلوچستان‌ از استاندار

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۹۵۹

اعضای ستاد انتخاباتی جوانان و دانشجویان سیستان و بلوچستان در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور، از علی اوسط هاشمی استاندار فعلی سیستان و بلوچستان حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا بخشی از متن نامه به شرح ذیر است:

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام به استحضار آن مقام عالی می‌­رساند  شیوع اخبار ضد و نقیض مبنی بر تغییر استاندار سیستان و بلوچستان ، که به حق جزو بهترین انتصابات دولت تدبیر و امید برای مردم محروم و زجرکشیدۀ این خطه بود ما اعضای شورای راهبردی ستاد جوانان و دانشجویان در استان را بر آن داشت تا در نامه‌ای دغدغه‌های جدی و عمیق خود در خصوص این اخبار و نظر خود مبنی بر لزوم تایید استاندار فعلی و تداوم حضور وی در این استان عقب ­مانده از توسعه که با برنامه‌های زیرساختی و مدیریت با کفایت ایشان افق امید و پیشرفت این دیار در حال شکل گیری است را به محضر حضرتعالی صمیمانه منتقل کنیم.

جوانان سیستان و بلوچستان همواره نشان داده ­اند که به آسانی مصالح جمعی را بر منافع شخصی ترجیح می‌­دهند این بار نیز فارغ از جدال­‌های مرسوم و متداول جناحی و گفتمانی، تنها دغدغۀ مجاز را رفاه بیشتر و رنج کمتر هم ­استانی‌های‌مان می­‌دانیم.

... اکنون که فراز و نشیب­‌های انتخاباتی را پشت سر گذاشته ­ایم، گویا نگاه‌های سیاسی­‌مان پایانی ندارد و ظاهراً اکنون‌ در آستانۀ اخذ تصمیم خطیر دیگری از سوی دولت جنابعالی قرار گرفته‌ایم، بر همین اساس بر خود لازم دانستیم تا بر لزوم ماندگاری علی اوسط هاشمی استاندار فعلی به دلایل ذیل تاکید و اصرار کنیم...

این استان از جملۀ مناطق محروم کشور است که با حضور استاندار فعلی اقدامات زیربنایی، از جمله تقویت پروژه راه آهن، اتمام گازرسانی به مرکز استان ، توسعه سواحل مکران ،آبرسانی کشاورزی به دشت سیستان،توسعۀ معادن به عنوان سرمایه ­های ذاتی استان، آغاز پروژه اولین نیروگاه بادی سیستان ،توسعۀ صنعتی استان و جذب سرمایه­ گذاران متعدد داخلی و خارجی در حوزه های مختلف در آن آغاز شده و همواره توسعۀ اقتصادی به عنوان پیش­ شرط لازم برای توسعه و آبادانی استان مدنظر علمی و عملی وی بوده است .

حفظ روحیۀ امید و احساس آرامش و حرکت در مسیر پیشرفت و اتحاد ملت با کار جهادی استاندار، مردم استان را امیدوار به روزهای خوب و خوش در آینده کرده است و جابجایی وی در این شرایط که زنگ پیشرفت در استان به صدا درآمده و لوکوموتیو توسعه به راه افتاده است، تصمیمی بس اشتباه و دور از خواستۀ مردم زجردیده و محروم شهر و روستای این دیار است .

ابقای مهندس علی اوسط هاشمی در شرایط کنونی استان خواست مردم نقاط دور و نزدیک این دیار است...

علی اوسط هاشمی در عمل، هم سهم بانوان و هم اهل سنت را در مدیریت استانی را برای اولین بار در کشور به رسمیت شناخته است و هم تلاش پر سامانی کرده است که حق هر صاحب­ حقی بی کم و کاست ادا شود...

آنچه واضح و مبرهن است اینکه هرگونه تغییر رویه و باز ایستادن در این مسیر گشوده شده سبب می‌­شود که بذرهای امید کاشته شده در چهار سال گذشته با تفکر اصلاح طلبانه و رفتار اعتدال گرایانه علی اوسط هاشمی که می­‌رود جوانه زند، به یاس و افسردگی تبدیل شود و چون آواری بر سر فعالان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی این استان فروریزد . به راستی دیگر فرصت و مجالی برای بازگشت به عقب برای مردمان این استان نیست. کارنامۀ موفقیت­‌های علی اوسط هاشمی و حجم تغییرات ملموس انجام گرفته توسط وی ما را برآن داشت تا در کنار برادران و خواهران‌مان در اقصی نقاط استان تداوم تدبیر و امید را مستلزم ابقای علی اوسط هاشمی دانسته و تداوم مدیریت و سکانداری ایشان را برای استان‌مان از محضر حضرتعالی درخواست داشته باشیم. با آرزوی توفیق الهی برای دولت تدبیر و امید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز