خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

رفع تصرف بیش از 1000 هکتار اراضی ملی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۵۵

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از 1020 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلناحجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی در زاهدان  از رفع تصرف بیش از 1020 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: علی رغم همه تلاش های صورت گرفته هنوز شاهد تصرف اراضی دولت در برخی از مناطق هستیم که متولیان و مسئولان حراست از اراضی ملی در جلسه شورای حفاظت از اراضی گزارش های لازم را ارائه می دهند و مصوبات پیگیری و اجرا می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 1020 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان تصرف شده است که 1006 هکتار در حوزه منابع طبیعی بوده است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر برخورد جدی با متصرفات اراضی کشاورزی نیز گفت: افرادی که اقدام به تصرف می‌کنند و یا چاه غیر مجاز حفر می‌کنند بدانند حتما در حاکمیت این انگیزه وجود دارد که با این افراد برخورد جدی شود و در واقع تمام هزینه هایی که برای تصرف غیر قانونی انجام می دهند، بیهوده است.

حمیدی بیان کرد:  اگر کسی می‌خواهد طرح کشاورزی را اجرا کند دولت تمهیدات بسیار خوبی در نظر دارد و استقبال می کند لذا مجوزهای لازمه را اخذ و سپس به صورت قانونی اقدام به ساخت و ساز کنند.

وی با تاکید بر افزایش نظارت ها نیز گفت:  مسئولان و متولیان نیز باید نظارت ها را افزایش دهند تا جلوی تصرفات غیر قانونی گرفته شود و در واقع نظارت ها باید همگانی و مستمر باشد تا با کوچکترین تصرف در کمترین زمان و در همان ابتدای تصرف برخورد های لازم صورت بپذیرد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تقاضایی که از مردم داریم این است که تصرفاتی که در حوزه هر شهری انجام می شود مردم در مرحله اول شاهد و ناظر هستند که باید مرم گزارش کنند تا اقدامات لازم برای رفع تصرف سریع تر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز