خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم اعزامی وزارت بهداشت اعلام کرد:

نشت گاز علت مرگ دانشجوی دختر شهرکردی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۰۶

سرپرست تیم اعزامی وزارت بهداشت نشت گاز را علت مرگ دانشجوی شهرکردی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، عباس عطوف با اعلام این خبر اظهار داشت: در بازدیدی که از خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد داشتیم ضمن برگزاری جلساتی با مسئولان و مدیران، با آنها صحبتی داشتیم.

عطوف افزود: در بازدیدی که داشتیم تاسیسات را مجددا روشن کردیم و مشخص شد که نشت گاز وجود داشته که این نشت گاز در طبقه سوم و چهارم خوابگاه بیشتر احساس می‌شد.

وی گفت: نظر پزشکی قانونی نیز علت فوت را مسمومیت با منواکسید کربن اعلام کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با بررسی و ثبت تمامی موارد مذکور، گزارش کامل فوت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را آماده کرده و به معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ارائه دادیم تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

روز جمعه 14 مهرماه دو تن از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شهرکرد در حین استحمام دچار حادثه گاز گرفتگی شدند که در این حادثه یکی از دانشجویان بنام "زهره قاسمی" دانشجوی ترم 9 رشته پزشکی به‌دلیل وخامت اوضاع جسمانی جان خود را از دست داد.

دانشجوی دیگر با کمک دانشجویان خوابگاه علوم پزشکی و کمک‌های اولیه از مرگ حتمی نجات یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز