خبرگزاری کار ایران

پلیس راه استان مازندران اعلام کرد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۲۵

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد .

به گزارش  ایلنا از ساری به نقل از  پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ علیرضا قدمی"با تسلیت ایام شهدات سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود، به همین منظورتردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 ظهر روز چهارشنبه 12 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 15 مهرماه از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران ،تصریح کرد: در محور کرج به چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ازاین محور ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2بعد ازظهر تا ساعت 24 روز یک جمعه 14 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 5 بعد ازظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز  تردد کلیه تریلرها در این محور ممنوع می باشد وتردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 12 مهرماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 روز روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه های 15 و 16 مهرماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران افزود: به علت عملیات راهسازی در محدوده "پیچ ابتهاج" از 11 مهر تا 8 آذرماه از ساعت 12 تا 18 روزهای شنبه ، از ساعت 7 صبح تا 6 عصر روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت 7 صبح تا تا ساعت 12 ظهر روزهای چهار شنبه تردد در این محور ممنوع است .

قدمی، همچنین اظهار داشت: در محور فیروزکوه  هم  تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد .

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز