خبرگزاری کار ایران

بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از کارخانه فولاد مکران چابهار

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۶۲۰

مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سفر به چابهار از پروژه بزرگ مجتمع فولاد مکران این شهرستان دیدن و از نزدیک مشکلات و مسائل این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روز چهارشنبه در حاشیه حضور در مجتمع فولاد مکران چابهار به خبرنگار ایلنا گفت: طرح های توسعه ای خوبی برای آبادانی و عمران این شهرستان در حال انجام است.

مرتضی بانک اظهار داشت: خیرات و برکات طرح های اقتصادی چابهار شامل حال همه مردم این منطقه خواهد شد.

وی بیان کرد: از هیچ تلاشی برای توسعه سواحل مکران دریغ نخواهیم کرد.

 مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پیش از این بازدید، از پروژه تبلیغی، اقتصادی و فرهنگی «چابهار پلاس» رونمایی‌کرد.

در این پروژه، بندر چابهار به زبان‌های انگلیسی و فارسی به صورت بین المللی در مقیاس کشورهای خارجی به مخاطبان معرفی خواهد شد. 

کلنگ‌‌زنی ساخت پروژه پترو صنعت امید، افتتاح 2 کارگاه تولیدی و اشتغالزایی چاپ و کیسه‌ دوزی برنج بهار چمن و فرآوری برنج زمان تجارت، بازدید از کارخانه تولیدی آریا پروفیل، کارگاه عروسک ‌سازی، شرکت روغن‌‌کشی بحار تجارت، شهر توریستی رویال‌ صدف، سالن ورزشی 2 هزار نفری ورنا، دانشگاه بین‌ المللی و مرکز علمی کاربردی، هتل بزرگ سُدس، مدرسه حضرت مریم (ع) روستای تیس و تجدید میثاق با شهدای گمنام مسجد پیامبر اعظم (ص) از دیگر برنامه‌های مشاور رئیس جمهوری در سفر به چابهار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز