خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان خبرداد:

برگزاری اولین جلسه کارگروه بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۵۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان از برگزاری اولین جلسه کارگروه بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، پیرو ابلاغ دستورالعمل مهم استاندار گیلان مبنی بر تشکیل کارگروه بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی، اولین جلسه این کارگروه صبح امروز به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار برگزار شد.

محمد حسین اصغریان در پایان این نشست به بررسی آخرین اطلاعات جمع آوری شده از برخی دستگاه‌ها در پست‌های مدیریتی در این جلسه اشاره کرد و گفت: در این جلسه همچنین ساز و کارهای اجرایی نمودن هر چه سریعتر ابلاغیه استاندار گیلان درخصوص بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت بانوان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و تربیت مدیران آینده مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف به انعکاس آخرین وضعیت بکارگیری نیروهای جوان و بانوان در مشاغل مدیریتی حداکثر ظرف مدت یک هفته به کارگروه هستند، افزود: شرایط افراد جهت انتصاب در این قالب، مطابق آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره کشوری حداکثر تا پایان هفته جاری توسط دبیرخانه کارگروه تهیه و به کلیه دستگاه‌ها و شرکت های مشمول ابلاغ می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطرنشان کرد: طی هفته آینده جلسات توجیهی مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی مشمول این دستورالعمل برگزار می شود تا زمینه اقدامات لازم حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ فراهم شود.

سالاری پنجم مهرماه یک روز پس از معارفه خود به‌عنوان استاندار گیلان در اجرای سیاست‌ها و مواضع رئیس‌جمهور مبنی بر بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت بانوان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و تربیت مدیران آینده،طرح «بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی» را برای اجرا در سطح استان و شهرستان‌ها ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز