خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

تکرار حادثه "بنیتا" اینبار در اصفهان/ دختر 7 ساله داخل خودرو پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۴۴۲

دختر 7 ساله‌ای که همراه خودرو توسط سارق ربوده شده بود با حضور به موقع نیروهای پلیس اصفهان پیدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که می‌رفت بار دیگر حادثه ربوده شدن کودک داخل خودرو که 2 ماه پیش در منطقه مشیریه تهران رخ داد و منجر به مرگ بنیتای 8 ماهه شد، اینبار در اصفهان تکرار شود با هوشیاری و حضور به موقع نیروهای پلیس، کودک 7 ساله پیدا شد ولی خودرو به سرقت رفت.

بر اساس این گزارش ساعت 21 شب گذشته خانواده‌ای در منطقه کاوه اصفهان دختر هفت ساله شان را که در جلوی خودرو نشسته بوده، رها کرده و برای خرید راهی فروشگاه می‌شوند که در همین فاصله سارق از غفلت والدین استفاده می‌کند و خودرو را به همراه کودک 7 ساله به سرقت می‌برد.

بلافاصله پس از اعلام سرقت خودروی پژو پارس، نیروهای پلیس وارد عمل می‌شوند و با انجام مراقبت های لازم در کمتر از نیم ساعت کودک 7 ساله را در همان منطقه پیدا می کنند.

این در حالی است که هنوز خودروی سرقت شده کشف نشده و عملیات پلیس برای پیدا کردن سارق یا سارقان همچنان ادامه دارد. 

پلیس به خانواده‌ها توصیه کرد که همه موارد امنیتی را در هنگام همراه داشتن فرزندشان و تنها گذاشتن آنها در خودرو در اماکن عمومی رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز