خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گیلان:

توکل و توسل عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۶۹۷

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین (ع) عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

به گزارش ایلنا از رشت، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گیلان  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اعبدالله الحسین (ع) و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به بیانات‌مقام‌معظم رهبری که می‌فرماید دفاع مقدس‌گنجینه است،گفت: این گنجینه نیاید مسدود‌ بماند بلکه باید در همه دوران‌ها مورد استفاده عموم واقع و از این معدن بسیار عزیز و شریف برای هدایت جامعه استفاده شود.

سرهنگ دوهندو افزود: ما امروز به عنوان گرامی داشت هفته دفاع مقدس می‌خواهیم آن دوران را گرامی بداریم و از فرهنگ آن دوران که یک فرهنگ قوی ایستادگی بود برای بقای جامعه ،اسلام و انقلاب اسلامی استفاده کنیم لذا باید از این تاریخ برجسته کشور که میراث هزاران شهید است استفاده کرده تا بتوانیم جامعه خودمان را هدایت کنیم.

وی اظهار کرد: آنچه که  متعلق به دوران دفاع مقدس است و در این گنجینه وجود دارد دو موضوع است؛ اولین چیز توکل به خداست ، ملتی که توکل به ذات الهی داشته باشد و به خدا توکل کند از کسی نمی ترسد.

وی موضوع دوم گنجینه دفاع مقدس را توسل به ائمه معصومین (ع) دانسته و گفت: امروز در دهه محرم الحرام قرار داریم و ما عزادار سیدالشهداء هستیم ،فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ سیدالشهداء است، ما در برابر دشمن سر فرود نمی آوریم لذا یاید از این فرهنگ غنی دفاع مقدس استفاده کنیم و  اگر مسئولین عزیز فرهنگ شان توکل و توصل باشد دیگر هیچ نگرانی نداریم.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل گفت: وی عددی نیست که بیاید چنین حرفی را که تماماً در شأن خودش است بزند ما که می‌دانیم از ترس خود این چنین حرف می زنند. در عراق و سوریه نتوانستند کاری بکنند این قدرت ما را نشان می دهد.

سرهنگ دوهندو گفت: توکل و توسل عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود و تا به امروز این معدن ،سرشار از خودگذشتگی، ایثار و مقاومت و ایستادگی است همین امروز شهدای مدافع حرم را نگاه کنید مثل شهید حججی این ها از نسل سوم و چهارم انقلاب اند ما باید به خاطر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی، فرهنگ دفاع مقدس را در بین جوانانمان نهادینه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز