خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد بطور قطع از استاندار جدید حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۱۳۳

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که اصلاح‌طلبان این استان بطور قطع از استاندار جدید حمایت می کنند.

مجید باقریان در گفت و گوی با خب نگار ایلنا در یاسوج گفت: اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد و جریان‌های سیاسی حامی دولت اعتدال قطعا با تمام توان از دکتر احمدی حمایت خواهند کرد تا وی در برنامه‌های خود موفق شود .

این فعال سیاسی حامی دولت با تاکید بر حمایت همه مجموعه اصلاح‌طلبی استان از استاندار جدید اظهار داشت: هدف نهایی اصلاح‌طلبان استان از این حمایت، موفقیت دولت و تحقق برنامه‌های استاندار استان خواهد بود .

وی گفت: استاندار ، قطعا مجری سیاست‌های این دولت در استان خواهد بود و جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب و حامی دولت نیز معتقدند که برای موفقیت سیاست های دولت تدبیر و امید باید از استاندار منتصب حمایت کرد .

باقریان اظهار داشت: بر اساس اخباری که از استان ایلام زادگاه استاندار فعلی به دست ما رسیده است اصلاح‌طلبان این استان نیز از دکتر احمدی حمایت قاطع کرده‌اند و خواهان موفقیت وی درکهگیلویه و بویراحمد هستند .

این فعال سیاسی در پاسخ به این سئوال که اگر اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد موافق انتصاب استاندار جدید بودند چرا در جلسه معارفه وی شرکت نکردند، اظهار داشت: آن نشست مربوط به شورای اداری بود و قطعا استاندار در آینده نزدیک با تمامی تشکل های سیاسی استان دیدار خواهد کرد .

وی در پایان گفت: در بیانیه صادر شده از سوی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان نگرانی از انتصاب دکتر احمدی بعنوان استاندار استان ندیدم و باید دلیل این اعتراض را از خودشان سئوال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز