خبرگزاری کار ایران

برخورداری 84 درصد جمعیت بیجار از نعمت گاز طبیعی استان

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۵۰۸

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: هم اکنون 84 درصد از جمعیت کل شهرستان بیجار در بخش شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری در بازدید از بخش‌های مختلف اداره گاز شهرستان بیجار، گفت: ناحیه بیجار به علت موقعیت جفرافیایی و قرار گرفتن در بلندترین نقطه ایران که معروف به بام ایران است دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است و بایستی نگاه پرسنل این ناحیه به انجام وظایف ویژه و خاص باشد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: مجموع کل مشترک شهری و روستایی شهرستان بیجار 27 هزار و 861 اشتراک است که این میزان تعداد 19 هزار و 155 اشتراک شهری و تعداد 8 هزار و 706 اشتراک روستایی را شامل می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر درصد نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت شهری 99 درصد و در جمعیت روستایی 69 درصد و در مجموع 84 درصد از جمعیت کل شهرستان بیجار در بخش شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردارست. 

فعله‌گری  با اشاره به حجم شبکه‌گذاری در شهرستان بیجار افزود: تاکنون 1022 کیلومتر خطوط شبکه توزیع و تغذیه گاز در شهرستان بیجار اجرا گردیده  و تعداد 17 هزار و 780 انشعاب در سطح شهر و روستاهای این شهرستان نصب شده‌است . 

مدیر عامل شرکت گاز کردستان در ادامه به مشترکان عمده اشاره کرده و گفت: در شهرستان بیجار 30 مشترک عمده صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار است که مهم‌ترین مشترک صنعتی کارخانه سیمان بیجار است که 10 هزار و 356 متر مکعب در ساعت گاز مصرف      می کند. 

وی افزود: تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پرسنل بایستی در برخورد با ارباب رجوع دارای سعه صدر بوده و با برخورد مناسب و تسریع در انجام درخواست های مشترکان ، سعی کنند میزان رضایت مشترکین را ارتقا بخشند .

 فعله‌گری عنوان کرد: توسعه گازرسانی در استان کردستان با وصول درآمدهای شرکت میسر خواهد‌بود و پیگیری مطالبات از وظایف اصلی ادارات گاز است.

وی در ادامه به آمادگی پرسنل اشاره کرده و گفت: آمادگی برای سپری کردن  زمستان و تامین پایدار جریان گاز از اصلی‌ترین وظایف بهره برداری است و در این خصوص بایستی آمادگی کامل برای مقابله با شرایط سرد زمستان و مواقع حساس وجود داشته باشد. /

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز