خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد:

اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق پرسنل باشد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۸۰

سید امیرحسین علوی با اذعان به اینکه تاخیر در پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری توجیه ناپذیر است گفت: این مشکل هر چه سریعتر باید برطرف شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی بیان کرد: حدود دو ماه است که پرسنل شهرداری رشت حقوق خود را دریافت نکرده اند و در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه گذران زندگی برای‌شان بسیار مشکل است.

وی با اشاره به‌مطالبات شهرداری رشت تصریح کرد: شهرداری رشت مطالبات بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی دارد و برای رفع مشکلات مالی فعلی باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته‌باشد.

علوی با اذعان به اینکه تاخیر در پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری توجیه ناپذیر است گفت: این مشکل هر چه سریع‌تر باید برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: پرسنل شهرداری رشت از توانمندی‌های فراوانی برخوردار هستند و باید از پتانسیل‌های خود در جهت دریافت مطالبات شهرداری رشت استفاده کنند.

علوی با تاکید بر پیگیری واحد حقوقی و مالی شهرداری به مبحث مطالبات گفت: بخشی از مطالبات شهرداری رشت مربوط به دستگاه‌های دولتی است و امیدوارم به منظور ایجاد رفاه شهروندی و توسعه همه جانبه رشت سازمان‌های مربوطه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پایان با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت در کنار اولویتهای فعالیتی خود باید به مقوله ورزش نیز بپردازد گفت: حمایت از هیاتهای ورزشی و ورزشکاران موجب توسعه و گرایش جوانان به ورزش و مصون ماندن آنان از ناهنجار‌یهای جامعه شامل اعتیاد و… خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز