خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد:

بدهکاری 15 میلیارد تومانی استانداری به فرودگاه یاسوج/ پروازها بزودی از سرگرفته می شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۹۵۹

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اظهار نگرانی از پرداخت نشدن مطالبات این فرودگاه توسط استانداری اظهارداشت: براساس توافقنامه‌های رد و بدل شده در زمینه هزینه پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج، متاسفانه استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده‌است.

 علی محسنیان در گفت وگوی اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت:پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج اعتباری معادل 300 میلیارد ریال هزینه دربر‌داشت که براساس توافقنامه‌های رد و بدل شده، استانداری کهگیلویه و بویراحمد می بایست 50 درصد آن یعنی 150 میلیارد ریال را پرداخت می‌کرد.

وی باتاکید براینکه استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تعهدات خود در این ارتباط عمل نکرد، یادآورشد: شرکت فرودگاههای کشور به تنهایی به تعهدات خود عمل کرده و اعتبار این پروژه را پرداخت کرد.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیگیری‌های لازم برای پرداخت بدهی 150 میلیارد ریالی استانداری استان برای پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج به فرودگاه‌های کشور صورت گرفت اما متاسفانه تاکنون پاسخی مبنی بر پرداخت این مطالبات از سوی استانداری به ما ارسال نشده‌است.

محسنیان از آماده بودن فاز اول پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و ادامه داد:فاز اول این پروژه برای شروع پروازها آماده و ما آمادگی کامل برای از سرگیری پروازها را در فرودگاه یاسوج  داریم.

وی گفت: فاز دوم تطویل باند فرودگاه یاسوج نیز تا پایان مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه تعداد روزهای پرواز در فرودگاه یاسوج هنوز مشخص نشده‌است،اظهارداشت: تعداد روزهای پرواز توسط شرکت‌های فرودگاه‌های کشور به ما اعلام خواهد‌شد.

محسنیان افزود:اعلام برنامه زمانبندی پروازها باتوافقات شرکت‌های فرودگاههای کشور صورت می‌گیرد و بعد از اعلام به فرودگاه یاسوج، اطلاع‌رسانی نیز از سوی ما انجام خواهد‌گرفت./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز