خبرگزاری کار ایران

دادستان ساری خبرداد:

متلاشی‌شدن باند جعل و تهیه کارشناسی‌های خلاف برای آزادی زندانیان

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۶۷۳

دادستان ساری از متلاشی شدن باند جعل و تهیه کارشناسی‌های خلاف برای آزادی زندانیان در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام اسدالله جعفری از انهدام باند جعل و تهیه کارشناسی‌های خلاف واقع برای آزادی زندانیان در استان و دستگیری 9 نفر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تاکنون 9 نفر دستگیر و به تحصیل بیش از 40 میلیارد ریال از خانواده زندانیان اقرار داشته‌اند.
 
جعفری افزود: این باند متشکل از تعدادی افراد عامی، کارشناسان رسمی کانون و مرکز مشاوران همچنین کارشناسان قوه قضاییه و خبره بوده که با کارشناسی‌های خلاف واقع و جعل دستور قضایی و اسناد ، نسبت به آزادی زندانیان اقدام می‌کردند.
 
وی ادامه داد: با دستور دادستانی مرکز استان و هماهنگی دادستان‌های شهرستان‌های محل وقوع جرم، متخلفین طی یک عملیات پیچیده، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران با همکاری اداره کل اطلاعات استان، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه سه نفر از افراد دستگیر شده از کارشناسان رسمی و خبره هستند، تاکید کرد: دو کارشناس دیگر نیز در این رابطه احضار شده و چند تن از متهمین که در این خصوص نقش داشته‌اند تحت تعقیب قضایی قرار دارند.
 
حجت الاسلام جعفری در خاتمه به خانواده‌های محکومین و زندانیان، صاحبان اسناد و کارشناسان رسمی نسبت به رعایت موارد قانونی هشدار داد و افزود: اینگونه فعالیت‌های خلاف قانون به صورت نامحسوس توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان رصد می‌شود و خانواده‌های زندانی و محکومین باید امورشان را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز