خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد:

رفع خطر قطع نخاع دانش‌آموزان حادثه اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۵۸۶

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از رفع خطر قطع نخاع دانش‌آموزان حادثه اتوبوس خبرداد.

به گزارش ایلنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با انجام موفقیت‌آمیز جراحی‌های تکمیلی، خطر قطع نخاع وجود ندارد.

عبدالله غریب‌زاده با تایید اینکه دو نفر از دانش‌آموزان از ناحیه مهره‌های کمر آسیب دیده‌اند، افزود: یکی از دانش آموزان استان که احتمال ضایعه‌نخاعی در مورد وی وجود داشت، در روزهای گذشته به تحریکات حسی واکنش نشان داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در حال حاضر 6 مصدوم در بیمارستان شهید رجایی و دو مصدوم در بیمارستان نمازی شیراز بستری هستند.

غریب زاده ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته سه بیمار از بیمارستان مرخص شوند.

وی افزود: همه هزینه‌های درمان دانش‌آموزان حادثه دیده رایگان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با حمایت‌های وزارت بهداشت و پیگیری‌های صورت گرفته برخی از اعمال جراحی زیبایی برای این دانش آموزان به صورت رایگان در روزهای آینده انجام خواهد شد.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش‌آموزان هرمزگانی ساعت 3:59 دقیقه بامداد جمعه 10 شهریور در شهرستان داراب روی داد که در این حادثه هفت دانش آموز، یک مربی و کمک راننده جان باختند و ۳۴ نفر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز