خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره موسیقی کردی به میزبانی کامیاران در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۶۳

سرپرست فرمانداری کامیاران طی نشستی با معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد : در سال جاری دو جشنواره فرهنگی و هنری در زمینه موسیقی کردی و کتاب سال کردی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جمال ارشدی در این نشست با تاکید بر لزوم تقویت زمینه‌های فرهنگی هنری علی الخصوص موسیقی شهرستان گفت : عرصه ی فرهنگ و هنر این شهرستان جایگاه ممتاز و ظرفیت‌های بالایی دارد.

 وی افزود : بهره‌گیری از وجود هنرمندان پیشکسوت و جوانان خلاق و خوش فکر به عنوان سرمایه‌ای مهم در جهت توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری ضروری است.  

ارشدی تصریح کرد: با اجرای جشنواره‌های فرهنگی هنری می توان پتانسیل‌ها وتوانایی‌های فرهنگی وهنری شهرستان کامیاران را فعال و جایگاه آن را ارتقاء داد.

سرپرست فرمانداری کامیاران گفت : با توجه به ظرفیت های خوب فرهنگی وهنری در نظر داریم در سال جاری دو جشنواره " موسیقی کردی" و"جایزه کتاب سال کردی" را به میزبانی کامیاران برگزار کنیم.

جلال قلعه شاخانی، معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به موافقت وزارت و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با دو برنامه مهم و کلان فرهنگی هنری کامیاران در سال جاری (جشنواره موسیقی وجایزه کتاب سال کردی) اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد رخدادها و تحولات فرهنگی و هنری خوبی هستیم.

وی افزود:وجود پیشکسوتان بزرگ در عرصه فرهنگ وهنر ، حمایت انجمن‌ها و مردم شهرستان کمک بزرگی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در کامیاران خواهد‌بود.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در نشست خود با سرپرست فرمانداری کامیاران گفت : با توجه به پیشینه خوب فرهنگی کامیاران امکان برگزاری دو جشنواره فرهنگی هنری به میزبانی این شهرستان در سال جاری فراهم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز