خبرگزاری کار ایران

کسب چهار مقام کشوری دانش آموزان کردستانی در جشنواره نوجوان سالم

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۰۸

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان در ششمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم موفق به کسب چهار مقام برتر کشوری شدند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با بیان این مطلب افزود:‌ در رشته ایده‌پردازی، دانش‌آموز نسار صلواتی مقام اول، در رشته فیلم سازی، هژیر زندی  مقام سوم و در رشته مقاله نویسی نیز سعید صفره  مقام سوم کشوری را به دست آوردند. 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: در بخش فرهنگیان نیز ناظم برومند در محور الگوها و فنون آموزش تدریس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مقام سوم کشوری را از آن خود کرد.

قربانی به اهداف برگزاری جشنواره اشاره کرد وگفت: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان، والدین، همکاران در ارتباط با پیشگیری از گرایش به رفتار های پرخطر و ترویج شیوه های زندگی سالم همه ساله در سطح استانی و کشوری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: موضوعات این جشنواره شامل پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از خشونت بود که دانش آموزان دوره متوسطه استان در 7 قالب نقاشی، فیلم کوتاه، عکس، مقاله ، ایده پردازی ،نرم افزار و چند رسانه‌ای و  روزنامه دیواری با یکدیگر به رقابت پرداختند و آثار برتر به مرحله کشوری راه یافتند که در مرحله کشوری دانش‌آموزان توانستند چهار مقام کشوری را در ششمین جشنواره کشوری نوجوان سالم بدست آورند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز