خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاتلان مسلح جنایت خونین خاش/ قتل 3 نفر بر اثر تیراندازی

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۰۲

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتلان مسلح جنایت خونین خاش خبرداد.

 به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه روز ۱۹ تیر ماه  گذشته در شهرستان خاش، افرادی مسلح اقدام به تیراندازی به سمت تعدادی از شهروندان کرده و سپس از محل متواری شدند که طی این تیراندازی ۳ نفر فوت و ۳ فرد دیگر نیز به شدت مجروح شدند.
 
قنبری افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و پس از تحقیقات گسترده در این خصوص، موفق به شناسایی عاملان این جنایت هولناک که در استان یزد مخفی شده بودند، شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از شناسایی دقیق محل اختفاء متهمان در شهرستان یزد پس از اخذ نیابت قضایی به یزد عزیمت و با همکاری ماموران پلیس آگاهی این استان، در یک عملیات برنامه ریزی شده و غافلگیرانه ۷ متهم این پرونده را در منزلی دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و انگیزه خود را از این جنایت اختلافات مالی عنوان داشتند.
 
 متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز