خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

مجازات اعدام در انتظار سارقان مسلح طلافروشی گچساران

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۱۲

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: سارقان مسلح طلافروشی گچساران در صورت دستگیری و محاکمه، در محل وقوع جرم و در ملاء عام به دار مجازات آویخته می‌شوند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مزارعی در نشست ستاد جرائم استان که با حضور مسئولان ارشد قضایی و انتظامی برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار داشت: سرقت مسلحانه از طلافروشی طی هفته گذشته در گچساران دو کشته و یک مجروح داشت و این پرونده به صورت ویژه در حال پیگیری است.
 
وی افزود: احکام قاطعی برای مخلان نظم و امنیت صادر می شود و قضات نیز باید با توجه ویژه و بدون کمترین تخفیفی احکام قاطع را برای افراد شرور صادر کرده و ذره‌ای در صدور احکام قانونی کوتاهی نکنند.
 
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: جامعه برای اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت، ناامن می‌شود و این افراد هیچ گاه در امنیت نخواهند‌بود.
 
حجت الاسلام مزارعی تصریح کرد: کسانی که در جامعه موجب رعب و وحشت می‌شوند، محارب بوده و بر اساس احکام اسلامی افراد محارب به دار مجازات آویخته می‌شوند.
 
همچنین سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: تلاش نیروی‌های انتظامی و امنیتی برای دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در گچساران در حال انجام است.
 
وی با بیان اینکه یک گروه ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه در حال پیگیری هستند، اضافه کرد: کارهای خوبی انجام شده و به زودی خبر شناسایی و دستگیری در این زمینه به مردم اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز