خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

ارومیه تا سال ۲۰۲۰ شهر بین‌المللی گردشگری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۵۷۸

کمیسیون سرمایه‌گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تبدیل شهر ارومیه به‌عنوان شهر بین المللی گردشگری تا سال ۲۰۲۰ و حمایت از بخش سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا رسول اصغرزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک عید سعید قربان و روز عرفه گفت:کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ،همچون دوره گذشته با همدلی و صمیمیت در راستای جذب سرمایه گذاران و رسیدگی به بخش گردشگری شهر ارومیه با تمام توان به وظایف خود خواهد پرداخت و امیدواریم با مسئولیتی که برعهده ما از سوی مردم گذاشته شده بتوانیم در جهت توسعه شهری گام های موثری برداریم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره و توجه به درآمدهای پایدار شهرداری ارومیه اذعان داشت:موضوع درآمدهای پایدار شهرداری ارومیه یکی از مهمترین و اساسی ترین بحث های کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی خواهد بود و امید است زیرساخت های لازم در این زمینه انجام گیرد.

رسول اصغرزاده همچنین در ادامه گفت:با توجه به تصمیمات اعضای کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تبدیل شهر ارومیه بعنوان شهر بین المللی گردشگری تا سال ۲۰۲۰ و حمایت از بخش سرمایه گذاران داخلی و خارجی تلاش خواهد کرد.

عضو کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از تشکیل دبیرخانه دائمی سرمایه گذاری و گردشگری خبر داد و اذعان داشت:در راستای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و معرفی شهر ارومیه بعنوان یک شهر توریستی و فرهنگی ،دبیرخانه دائمی سرمایه گذاری و گردشگری در شورای اسلامی شهر ارومیه ایجاد می شود.

وی همچنین در پایان از برگزاری نمایشگاه سرمایه گذاری و گردشگری و نیز تجلیل از سرمایه گذاران خصوصی در مناطق شهری ارومیه خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز