خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد در سال 96

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۳۱۶

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان در سال 96 خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، لهراسب باقری با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان همزمان با هفته تعاون در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره تعدادی از تعاونی‌های صنوف مختلف به عنوان تعاونی برتر استانی معرفی می‌شوند.
 
وی بر لزوم شناسایی‌تعاونی‌های برتر تاکید و تصریح کرد: هدف از این جشنواره معرفی الگوهای برتر بخش تعاون استان و ارتقای نقش تعاونی‌ها در اقتصاد کشور و افزایش روحیه کار جمعی به صورت تعاونی است.
 
باقری با تاکید براینکه ثبت نام این جشنواره به صورت الکترونیکی انجام شده است، خاطرنشان کرد: اطلاعات و مستندات تعاونی‌ها توسط کمیته داوری و شورای اجرایی اداره کل‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شده است.

این مسئول تصریح کرد : تعاونی‌های استانی که امتیاز لازم را کسب کنند به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.
 
باقری زمان برگزاری این جشنواره را چهارشنبه 15 شهریور اعلام کرد و گفت: این جشنواره با حضور مسئولان ارشد استانی در محل سالن کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار می‌شود .
 
وی ساعت برگزاری جشنواره انتخاب تعاونی‌های برتر استان را ساعت 10 الی 12 صبح چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز