خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار به شهردار یاسوج پیشنهاد داد

احداث زیرگذر از بیمارستان امام سجاد(ع) به سمت سروک

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۰۸۱

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهردار جدید یاسوج پیشنهاد داد برای کاهش بارترافیکی و اتمام پل چهارم بشار این شهر، 2 تونل زیر بیمارستان امام سجاد(ع) به‌سمت روستای " سروک " احداث کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " پژمان نیک اقبالی " در نشست رسانه ای در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج گفت: پروژه هایی که اکنون تعریف می کنیم باید برای 20 سال آینده این شهر مثمرثمر باشد.

وی با برشمردن ویژگی‌های گردشگرپذیر بودن یاسوج، اظهارداشت:به شهردار جدید این شهر پیشنهاد می‌دهیم برای کاهش بارترافیکی 2 تونل از پل بشار به‌سمت روستای " سروک " در زیر بیمارستان امام سجاد(ع) و موزه در حال ساخت این شهر 2 تونل احداث کند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:طول این تونل‌ها اگر 500 مترباشد و از زیر بیمارستان امام سجاد(ع) و موزه در دست ساخت یاسوج بگذرد می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی ترافیکی را حل کند.

نیک اقبالی با اشاره به مزیت‌های این پیشنهاد، خاطرنشان کرد: شهردار جدید با احداث این تونل‌ها می تواند خدمت بزرگی به شهر یاسوج و رفع مشکلات ترافیکی در محدوده خروجی پل بشار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز