خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رشت انجام شد؛

افتتاح 52 پروژه عمرانی بخش مرکزی شهرستان رشت در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۲۷

همزمان با هفته دولت پروژه‌های بخش مرکزی با حضور فرماندار شهرستان رشت, بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش‌ایلنا از رشت، سیروس شفقی در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها اظهارداشت: شهر رشت همیشه جزو اولین‌ها و برترین ها بوده و باید با تلاش همه مسئولان کمی‌ها و کاستی های این شهر را برطرف کنیم.

وی افزود: برای رشد و تعالی شهر رشت نیاز به جذب سرمایه گذار داریم و این امر با همت شهرداری‌ها، بخشدارها و دهیاری ها ممکن خواهد شد .

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه در بخش مرکزی به مناسبت هفته دولت 52 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای 101 نفر شغل ایجاد شده است.

شفقی با بیان اینکه پروژه های افتتاح شده بیشتر در حوزه گردشگری بود افزود : توجه به توسعه و تقویت زیرساخت های گردشگری و استفاده از ظرفیت های مطلوب شهرستان رشت و جذب سرمایه‌گذاری در این صنعت مهم در برنامه های فرمانداری شهرستان قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت گفت : این پروژه ها شامل افتتاح دو رستوران , مرکز خدمات درمانی، روکش و آسفالت راه روستایی, پارک کودک،آب شرب روستایی،توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی در 6 روستا بخش مرکزی ، مسکن مددجویان است.

شفقی یادآور شد : حمایت از بخش خصوصی و ایجاد عرصه و فرصت به سرمایه گذاران سبب خواهد شد گره های اقتصادی این شهرستان باز شود و رفاه اجتماعی و برقراری حقوق شهروندی که از تاکیدات دکتر روحانی در دولت تدبیر و امید است برای مردم فهیم شهرستان رشت به ارمغان بیاوریم .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز