خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

یک واحد فرآورده‌های لبنی در شهرستان مهدی‌شهر به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۹۰۹

همزمان با هفته دولت یک واحد فرآورده‌های لبنی «سیبری» در شهرستان مهدی‌شهر سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد عصر امروز در آئین افتتاح این واحد تولید فرآورده‌های لبنی اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری برای پروژه بالغ‌بر 30 میلیارد ریال بوده‌است.

وی به برخی از مشخصات این واحد تولیدی فرآورده‌های لبنی اشاره کرد و گفت: این واحد در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و با زیربنای یک هزار و 267 مترمربع احداث‌ شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه با احداث این واحد تولید فرآورده‌های لبنی برخی از نیازهای این شهرستان در این حوزه رفع می‌شود افزود: این واحد ظرفیت تولید سالانه 570 تن انواع شیر پاستوریزه و 400 تن ماست پاستوریزه را دارد.

میرعماد به دیگر محصولات این واحد تولید فرآورده‌های لبنی اشاره کرد و افزود: تولید سالانه 500 تن دوغ و همچنین 30 تن کشک از دیگر ظرفیت‌های این واحد است.
وی افزود: با احداث این واحد تولید فرآورده‌های لبنی در شهرستان مهدی‌شهر علاوه بر ایجاد اشتغال بخش از نیازهای بازار استان سمنان و همچنین شهرستان مهدی‌شهر رفع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه زمینه اشتغال برای 17 نفر به‌طور مستقیم ایجادشده است.

همچنین این  واحد تولید فرآورده‌های لبنی دقایقی پیش با حضور استاندار سمنان و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی غنچه انگوری شهرستان مهدی‌شهر افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز