خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان‌ اعلام کرد

لزوم ایجاد مثلث توسعه با محوریت مسئولان در سیستان و بلوچستان

کد خبر : ۵۲۶۸۸۷

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تشکیل مثلت توسعه با محوریت فرمانداران،ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، یکی از ضرورت های پیش روی فرمانداران سیستان و بلوچستان در دولت دوازدهم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا سمینار فرمانداران شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

علی اوسط هاشمی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید باهنر و شهید رجایی،هفته دولت را فرصت مناسبی برای ایفای نقش فرمانداران و تعامل آنان با نخبگان،تاثیرگذاران و اصحاب رسانه عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به ضرورت ایجاد مثلث توسعه با محوریت فرمانداران،نمایندگان مردم و ائمه جمعه در استان، تشکیل هرچه سریع‌تر این مثلث را تا پایان شهریور ماه در سطح منطقه خواستار شد.

وی افزود:خوشبختانه در آستانه هفته دولت ، کابینه دولت دوازدهم شکل گرفت که از قدرت و تاثیر گذاری بیشتری نسبت به دولت‌های گذشته برخوردار است .

استاندار خاطر نشان کرد: دولت به مجلسی نیاز دارد که ضمن بیان دیدگاه خویش به تعامل با یکدیگر برسند که خوشبختانه در کابینه جدید این تعامل مشهود است.

هاشمی تصریح کرد: رای بالای 200 نفر برای وزیران انتخابی کابینه دولت دوازدهم نشان از قرابت در انتخاب مردم و انتخاب مجلس است .

وی از فرمانداران خواست تا نشست های مختلفی با ائمه جمعه،نمایندگان مردم،دانشگاهیان،اصحاب رسانه ،بانوان و جوانان داشته باشند و از انتقادات و نکته نظرات گروه های مذکور بهره مند شوند.

این مقام مسوول ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان برای برقراری امنیت  طی یکسال گذاشته ،اذعان داشت: خوشبختانه امنیت مطلوبی در سرسر استان حاکم شده و تمامی فرمانداران در برقراری این امنیت نقش کلیدی داشته اند و لازم است از این نقش صیانت کنند .

استاندار سیستان و بلوچستان از فرمانداران خواست نقشی متفاوت و تاثیر گذار در 4 سال دولت دوازدهم ایفا کنند.

وی افزود: طبق مصوبه های اخذ شده و تعاملات صورت گرفته معابر مرزی استان تا زمان راه اندازی بازارچه های مرزی فعال خواهند بود و 5 بازارچه با شعاع 50 کیلومتر در استان فعال است .

وی توسعه روابط با کشور های همسایه را یکی از ضرورت های پیش روی استان عنوان کرد و افزود: توسعه روابط با کشور های همسایه نباید تحت تاثیر روابط با غرب قرار گیرد.

وی در پایان از فرمانداران خواست تا قدرت ریسک پذیری خود را افزایش دهند  و توان سخن گفتن را در خود تقویت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز