خبرگزاری کار ایران

در همایش گرامیداشت روز صنایع کوچک رقم خورد؛

دو کارآفرین استان فارس در میان برترین‌های صنایع کوچک کشور

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۱۶۴

در همایش گرامیداشت روز صنایع کوچک از دو کارآفرین از استان فارس، در بخش‌های واحدهای صنعتی نمونه و کارآفرینان و برترین‌های ارائه‌دهنده خدمات حمایتی صنایع کوچک تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم از زهرا اسکندری مدیرعامل شرکت داده گستران دنا از شهرک صنعتی بزرگ شیراز، به‌عنوان واحد صنعتی نمونه صنایع کوچک تقدیر و لوح تقدیر و تندیس همایش اعطا شد.

همچنین محسن نهاوندی مشاور مرکز خدمات کسب‌و‌کار و فناوری شیراز به‌عنوان واحد برتر خدمات کسب‌و‌کار موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس همایش شد.

در این رویداد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌فارس و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در حاشیه برگزاری این مراسم با گرامی‌داشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک و تبریک این موفقیت به دو برگزیده استان فارس،  با اشاره به نقش مهم صنایع کوچک در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت: در استان فارس حدود چهارهزار واحد صنایع کوچک به فعالیت می‌پردازند که این واحدها بیش از 48هزار فرصت شغلی در بخش صنعت ایجاد کرده‌اند.

شاهپور قنبری با بیان اینکه صنایع کوچک با سرمایه‌گذاری کمتری نسبت به صنایع بزرگ و متوسط ایجاد و در مدت زمان کوتاه‌تری نیز راه‌اندازی می‌شوند، گفت: تاکنون برای ایجاد صنایع کوچک در فارس بیش از 25 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته که حدود 46 درصد از سرمایه‌گذاری صنعتی در فارس را به خود اختصاص داده است.

قنبری در ادامه، تقویت اقتصاد دانش‌بنیان در واحدهای صنایع کوچک را از محورهای اصلی برنامه‌های حمایتی از این صنایع در استان فارس اعلام کرد و گفت: در این زمینه  تسهیلات و مشوق‌های مناسبی برای واحدهای دانش‌بنیان درنظر گرفته شده و با ایجاد زیرساخت‌های مرکز خدمات فناوری در سه شهرک صنعتی بزرگ شیراز در مرکز استان، لار در جنوب و آباده در شمال فارس، بستر مناسبی برای استقرار واحدهای مشاور و فناور و ارتقای سطح فناوری صنایع فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز