خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ماهشهر اعلام کرد:

درگیری مسلحانه در ماهشهر بر سر اختلاف محل بساط دستفروشی بوده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۶۶

فرمانده انتظامی ماهشهر اعلام کرد که درگیری مسلحانه در این شهرستان به مرگ 2 نفر و مصدوم شدن یک شهروند ماهشهری منجر شد. بنابر اعلام وی این درگیری ناشی از اختلاف بر سر محل بساط دستفروشی بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه پلیس،«جلیل زبیدی» فرمانده انتظامی ماهشهر امروز (شنبه 28 مرداد) اعلام کرد که درگیری مسلحانه در این شهرستان به مرگ 2 نفر و مصدوم شدن یک شهروند ماهشهری منجر شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد در یک درگیری مسلحانه که ناشی از اختلاف محل بساط 'دست فروشی' بوده یکی از طرفین درگیری بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر در دم جان باخته و نفر دیگر نیز از ناحیه گردن دچار جراحت شده است. یک خانم میانسال نیز که در حال عبور از آن منطقه بوده بر اثر اصابت گلوله جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر خاطر نشان کرد: تیم مجربی از کارگاهان پلیس آگاهی این شهرستان از همان لحظات اولیه حادثه در حال بررسی موضوع هستند و تلاش برای دستگیری عاملان این درگیری مسلحانه در دستور ماموران این فرماندهی قرار گرفته است.

در عین حال منابع ایلنا در شهرستان ماهشهر می‌گویند که چند روز پیش از این حادثه یک درگیری میان دستفروشان رخ داده بود و اینگونه گمانه زنی می‌شود که حادثه بامداد امروز مرتبط با این حادثه و با انگیزه‌های انتقام جویانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز