خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی:

از انتخاب روحانی پشیمان نیستیم/ مردم باید ماحصل فعالیت اصلاح‌طلبان را لمس کنند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۸۳۳

مرعشی با بیان اینکه قطعا دولت دوازدهم موفق تر از دولت قبل عمل خواهد کرد، گفت: از انتخاب روحانی پشیمان نیستیم و به آن افتخار می‌کنیم.

به‌گزارش ایلنا از رشت،حسین مرعشی شب گذشته در همایش فصلی حزب کارگزاران استان گیلان، این استان را از استان‌های پیشتاز در انتخابات گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس آمار گیلانی‌ها نسبت به سرنوشت ایران حساسیت کافی دارند و با آگاهی در صحنه حضور پیدا کردند.

سخنگوی‌حزب کارگزاران سازندگی نهادینه کردن نقش مردم در در نظام را کار ریشه‌ای و مهم امام خمینی (ره) عنوان کرد و بیان داشت: طی سال‌های 92 تا 96 این معجزه نقش آفرینی مردم را به خوبی توانستیم ببینیم و در آینده نیز خواهیم توانست به این نقش تکیه کنیم.

مرعشی افزود: اگر نقش کارساز مردم در انتخابات سال 92 نبود، دستاورد انتخابات 96 که امیدهای بسیاری را در ایران زنده کرد، نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه امام نقش مردم را در قانون اساسی نهادینه کرد و امروز ما باید قدر این مردم آگاه را بدانیم گفت: امام کشور را از بن بست نجات دادند و هیچ محدودیتی نتوانست مانع از نقش آفرینی مردم شود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه دوستان اصلاح‌طلبان وظیفه خودشان را به‌ خوبی انجام دادند و سرافراز هستند، تاکید کرد: اینها نگذاشتند صهیونیست‌ها و اعرابی که با ایران دشمنی داشتند، کشور را در مسیر خطرناک قرار دهد و ایران در منطقه آشوب‌زده باوقار خاصی تحلیف را انجام داد.

مرعشی با اشاره به عصبانیت صهیونیست ها و برخی از کشورهای عربی از عزت ایران خاطرنشان کرد: برگزاری با عظمت مراسم تحلیف ریاست جمهوری در شرایط آشوب منطقه نتیجه انتخاب مردم بود که نظام را سرافراز کرد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور با جلب حمایت مقام معظم رهبری و همه نهادهای نظام از کیان کشور به خوبی دفاع می‌کند، گفت: قطعا ایران با تدابیر دکتر روحانی و با راهنمایی‌های رهبر انقلاب این فرصت را به رئیس جمهور آمریکا نخواهد داد که برجام را نادیده بگیرد.

این فعال اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه، اکنون زمان انزوای ایران نیست زیرا در ایران به برکت انتخابات خرد و منطق حاکم شده است، اظهار داشت: باید امنیت در کشور برقرار باشد، چارچوب ها حفظ شود و روند توسعه و سازندگی استمرار پیدا کند.

مرعشی با بیان اینکه قطعا دولت دوازدهم موفق تر از دولت قبل عمل خواهد کرد و از انتخاب خود پشیمان نیستیم و به آن افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: انتقادات کارشناسی نیز به کابینه دوم داریم اما فکر نمی‌کنیم که در روند کلی کار تأثیرگذار باشد

وی با تصریح بر اینکه اگر همت جمهوری اسلامی ایران نبود، امروز عراق در اختیار داعش قرار داشت افزود: ما یک همسایه خشن و خون آشام داشتیم لذا برگزاری انتخابات در ایران در منطقه آشوب زده خاورمیانه مایه افتخار ماست.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم اختلاف نظرها منجر به شکستن نظام سیاسی کشور شود، بیان داشت: باید با خویشتنداری و واقع گرایی خودمان را آماده خدمت کنیم و این کشور، این نظام و این مردم لایق شرایط مناسب تری هستند.

وی با بیان اینکه انتظار ما از حزب‌کارگزاران تنها فعالیت تشکیلاتی نیست بلکه باید دیدگاه‌های روشنی نسبت به آینده کشور داشته باشیم، تصریح کرد: باید به فرهنگ توسعه و سازندگی بیشتر بپردازیم و مردم باید ماحصل فعالیت اصلاح طلبان را لمس کنند، زیرا سیاست‌های عوام فریبانه دیگر جواب نمی‌دهد.

مرعشی به خاطرات آیت‌الله هاشمی اشاره و بیان داشت: بارها در جلسات مشترک دولت و مجلس می‌گفت به مردم بگوید هاشمی مسئول گرانی است اما اجازه دهید مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه ضریب بازیافت نفت در ایران 25 درصد است، تصریح کرد: این در حالی است که این ضریب در عربستان 62 درصد و در نروژ 95 درصد می باشد.

این فعال اصلاح‌طلب با تصریح بر اینکه راهی جز ادامه مسیر انتخابات 92 و 96 نداریم، اظهار داشت: امروز مردم یارانه نمی‌خواهند بلکه خواستار اقتصادی پویا و رقابتی هستند.

 

از انتخاب روحانی پشیمان نیستیم/ مردم باید ماحصل فعالیت اصلاح‌طلبان را لمس کننداز انتخاب روحانی پشیمان نیستیم/ مردم باید ماحصل فعالیت اصلاح‌طلبان را لمس کننداز انتخاب روحانی پشیمان نیستیم/ مردم باید ماحصل فعالیت اصلاح‌طلبان را لمس کننداز انتخاب روحانی پشیمان نیستیم/ مردم باید ماحصل فعالیت اصلاح‌طلبان را لمس کننداز انتخاب روحانی پشیمان نیستیم/ مردم باید ماحصل فعالیت اصلاح‌طلبان را لمس کنند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز