خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش خواستار شد:

ساماندهی وضعیت سرویس‌های بهداشتی سواحل گیلان / رسیدگی به وضعیت ساخت و ساز های غیر اصولی در سواحل

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۲۸۰

فرماندار تالش خواستار رسیدگی به وضعیت ساخت و ساز های غیر اصولی در حاشیه سواحل شد.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه ساماندهی سواحل شهرستان تالش با حضور فرماندار این شهرستان، معاونت سیاسی فرمانداری، فرمانده نیروی انتظامی و تنی چند از مسئولان مربوط و دهیاران ساحلی برگزار شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش ضمن اشاره به افتتاح طرح ساحلی گلسار حویق گفت: تالش شهرستانی است با حدود۹۳ کیلومتر نوار ساحلی که این نعمت خدادادی یکی از مهم‌ترین پتانسیل های این شهر بوده و همه ساله پذیرای بسیاری از مردم بومی و انبوه مسافران است  لذا بایستی همانطور که به زیبایی های درون شهری حساسیت دارید، به مطلوبیت وضعیت سواحل هم نگاه ویژه داشته و کمر همت ببندید.

فرماندار با بیان اینکه وضعیت سرویس های بهداشتی طرح های ساحلی بسیار نامطلوب است  گفت:رعایت بهداشت  یکی از مهمترین نیازهای انسان است و  آنچه مسلم است این وضعیت نابسامان سرویس های بهداشتی بهیچ وجه در شان و منزلت مردم و گردشگران این شهر نیست و شهرداران و مدیران طرح های ساحلی بایستی در اسرع وقت بنحو قابل قبولی اقدام به ساماندهی و در صورت لزوم بازسازی این سرویس ها نمایند.

مهدوی ضمن تشکر از تلاش های دهیاران در مناطق ساحلی اضافه کرد: تعداد ۴۰ غریق نجات در مناطق مختلف ساحلی شهرستان مستقر هستند و تا کنون خوشبختانه به لطف خدا و تلاش مسئولان خبر ناگواری مبنی بر غرق شدگی در نوار ساحلی نداشته ایم.

فرماندارهمچنین تاکید کرد:مسئولان دستگاه های مربوط بایستی هرچه زودتر مسایل حقوقی طرح ها را حل و فصل کنند تا دچار مشکلات غیرقابل جبران و درگیری های حقوقی نشوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت ساخت و ساز های غیر اصولی در حاشیه سواحل شد و اذعان داشت : ادامه این ساخت و سازها که چهره و منظره  سواحل را به هم می‌ریزد،مورد قبول نیست و بایستی فکری اساسی برای برپایی غرفه ها صورت گیرد.

سید عیسی مهدوی در انتها با اشاره به این که بزودی مردم در برخی نقاط ساحلی همچون گیسوم و چوبر و آلالان اسالم شاهد تحولات و تغییرات قابل توجهی خواهند بود  تصریح کرد:یکی از راه های ساماندهی مطلوب سواحل به عنوان یکی از ظرفیت های شهرستان،اعتماد و همکاری با بخش خصوصی در این مکان هاست و ما بطور جد آماده مذاکره و همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی و بررسی طرح های آنها برای آبادانی و پیشرفت روز افزون این مهم در شهرستان هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز