خبرگزاری کار ایران

نوبخت مطرح کرد:

خسارت ۱۴۹۰ میلیاردی سیل در استان خراسان رضوی/ دخالت عامل انسانی در گسترش خسارت‌های ناشی از زلزله و سیل

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۱۵۳

معاون رئیس جمهوری گفت: بر اساس برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل در خراسان رضوی هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت عصر امروز در نشست شورای استانی مدیریت بحران خراسان رضوی در مشهد افزود: مدیران و مسئولان خراسان رضوی در حوادث زلزله و سیل امسال در این استان با قرار گرفتن در کنار مردم مسئولانه عمل کردند.

وی ادامه داد: این احساس مسئولیت مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک ارزش محسوب می‌شود. انتظار رهبر انقلاب نیز از مسئولان برخورد مسئولانه و شریک‌شدن در درد و رنج مردم است.

نوبخت گفت: رئیس‌جمهوری پس از بروز حادثه سیل اخیر از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستند به عنوان نماینده همه وزاری کابینه که در این روزها درگیر موضوع رای اعتماد مجلس هستند به خراسان‌رضوی سفر کرده، از نزدیک خسارات وارده را بررسی و مراتب همدری دولت را با خسارت‌دیدگان اعلام کند.

وی افزود: سیل ۲۰ مرداد جاری دومین حادثه غیر مترقبه‌ای است که امسال در خراسان‌رضوی رخ داده است. این حوادث نشان می‌دهند آنچنان هم این حادثه‌ها غیرمترقبه نیستند و تجاور انسان به ساختار طبیعت یکی از علل اصلی بروز آنها است.

نوبخت ادامه داد: عامل انسانی در گسترش خسارت‌های ناشی از زلزله و سیل دخیل بوده و این مساله در زلزله ۱۶ فروردین امسال در خراسان رضوی نیز بروز پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز