خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مطرح کرد:

حضور یک میلیون و 500 هزار زائر راهیان نور در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۶۳

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یکی از اقدامات برجسته‌ای که در استان صورت گرفته حضور یک میلیون و 500 هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور طی سال‌های اخیر در کردستان بوده که منجر به تبادل فرهنگی بین ملت ایران شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد حسین رجبی امروز در جلسه کمیته رسانه کنگره 5400 شهید که با حضور استاندار در استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه کمیته رسانه تنها یک کمیته نیست، افزود: از آنجا که رسانه‌ها نقش مهمی را در بیان واقعیت ها دارند می‌توانند با عملکرد مطلوب خود به تمامی کمیته ها کمک کنند.

وی اظهار داشت: امید است اتفاقات خوبی با کمک جراید برای استان کردستان در حوزه توسعه، رفع محرومیت، اشتغال‌زایی و امنیت بیفتد.

سردار رجبی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی اتفاقات شایانی در استان کردستان رخ داده است، گفت: یکی از اقدامات برجسته ای که در استان صورت گرفته حضور یک میلیون و 500 هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور طی سال های اخیر در کردستان بوده که تبادل فرهنگی را بین ملت ایران سبب شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ابراز داشت: کنگره پیش مرگان مسلمان کرد یک عمل فرهنگی بود که بنا داریم بر اساس تجربیات این کنگره به سمت برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره 5400 شهید پیش برویم.

سردار رجبی ادامه داد: از آنجا که تجربه برگزاری پیش مرگان مسلمان کرد را داشتیم انتظار ها برای برگزاری با شکوه کنگره 5400 شهید فراتر رفته و در این راستا با عزم و یاری مسئولان کنگره ای برجسته،تاریخی و اثرگذار در محیط پیرامون رخ خواهد داد.

در ادامه عبدالرضا میقانی مسئول‌ریاست اطلاع رسانی استان نیز به درج یک صد زندگینامه شهید در رسانه‌های استان کردستان اشاره کرد و افزود: در فضایی مطلوب در خبرگزاری ها و با اختصاص یک ستون و یا نیم صفحه در متن روزنامه ها به این امر مهم توجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز