خبرگزاری کار ایران

دادستان قم خبرداد:

دستگیری قاتل قمی توسط کارآگاهان ویژه قتل/پایان پرونده هفتمین قاتل از ابتدای سال

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۷۹۸

دادستان قم از دستگیری قاتل درگیری خیابان کشاورز این شهرستان توسط کارآگاهان ویژه قتل خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهدی کاهه با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌های مجدانه و استفاده از شگردهای اطلاعاتی روز برای پیدا کردن محل اختفای قاتل درگیری خیابان کشاورز که در بامداد شب 16مرداد ماه رخ داده بود، شنبه شب پیش قاتل توسط کاراگاهان ویژه قتل دستگیر شد.

کاهه افزود: در نیمه‌های شب 16 مرداد درگیری بین دو تن دراین این خیابان رخ می‌دهد که متاسفانه منجر به قتل یکی از آنان می شود و قاتل به همراه تمامی اعضای خانواده متواری می شوند که با دستور مستقیم و ویژه دادستانی ، به نیروهای تحت امر برای پیدا کردن محل اختفای وی از همان لحظه‌های اولیه حادثه آغاز و درنهایت به دستگیری وی منجر شد.

وی عنوان کرد: به همه مردم شریف قم این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با جدیت و سرعت در برابر جرائم خشن برخورد خواهیم کرد و شناسایی متهمان متواری در این زمان نشان از اشراف اطلاعاتی، پیگیری مجدانه بازپرسان ویژه قتل و برخورد قاطعانه حوزه دادستانی و تمامی نیروهای انتظامی اطلاعاتی امنیتی است.

از ابتدای سال جاری تاکنون، هفت فقره قتل در قم رخ داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز