خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

منتخبین نباید برای انتخاب شهردار جدید یاسوج عجله کنند/ قوم‌گرایی نباید ملاک انتخاب باشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۶۹۳

منتخب شورای پنجم یاسوج از همتایان خود در این شورا خواست برای انتخاب شهردار جدید این شهر عجله نکنند.

" فرشاد نگین تاجی" به ایلنا در یاسوج گفت: به همکاران خودم در شورای پنجم شهر یاسوج پیشنهاد می دهم و البته می خواهم برای انتخاب شهردار جدید این شهر عجله نکنند و اجازه بدهند انتخاب شهردار جدید در فضایی آرام و بادرایت و تدبیر صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم انتخاب شهردار جدید یاسوج بدلیل حساسیت‌های خاص شهری و مرکز استان بودن آن باید در فضایی آرام همراه با درایت و تدبیر شکل بگیرد، اظهارداشت: عجله برای انتخاب شهردار جدید یاسوج ممکن است پیامدهایی را بدنبال داشته که بعدها نتوان آن را جبران کرد.

این استاد دانشگاه افزود: سخنانی گاها در فضاهای مجازی و رسانه ها مبنی بر انتخاب شهردار جدید خوانده و شنیده می‌شود که ما معتقدیم نباید اینگونه باشد و انتخاب شهردار جدید یاسوج باید براساس برنامه ریزی های کارشناسی شده شکل بگیرد.

نگین تاجی با اشاره به موقعیت کنونی و روبه توسعه شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: منتخبین پنجم شورای این شهر باید در انتخاب شهردار جدید فارغ از مباحث قومیتی گام بردارند.

وی مهمترین ملاک های شهردار جدید یاسوج را بومی ، متخصص ، متعهد و دارای تجربه کاری عنوان و یادآورشد: شهرداری یاسوج مشکلات خاص خود را در حوزه‌های مختلف داشته که شهردار جدید بایستی توانایی کامل برای مدیریت و نظارت بر برنامه های خود را داشته باشد. 

منتخب اول شورای پنجم یاسوج در پاسخ به این سوال که آیا "محمدعلی جاوید" شهردار کنونی این شهر جزء گزینه های کنونی شهرداری هست یا خیر؟ هم اظهار داشت: ایشان نیز از گزینه‌های درحال بررسی است.

نگین تاجی افزود: منتخبین شورای پنجم یاسوج هنوز به جمع بندی برای انتخاب شهردار جدید نرسیده اند و بررسی ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز