خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کرمان خبرداد:

کشف بیش از 2 تن انواع موادمخدر در کرمان/ پیشنهاد رشوه 50 میلیونی قاچاقچیان به مامور نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۰۱۳

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه شب گذشته دو محموله سنگین مواد مخدر در محورهای استان کرمان کشف شد، گفت: پیشنهاد ۵۰ میلیون تومانی قاچاقچیاق به مامور نیروی انتظامی رد و صورتجلسه شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ناصر فرشید صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: پلیس استان کرمان در شامگاه پنجشنبه از قاچاق دو محموله سنگین مواد مخدر به عمق کشور در محورهای مواصلاتی استان کرمان جلوگیری کرد.
 
وی با اشاره به اینکه در محور مواصلاتی کرمان _ بم و ایست بازرسی مقدار 987 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلر کشف شد، افزود: در این راستا راننده خودرو دستگیر و تریلی حامل مواد مخدر توقیف شد.
 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه این قاچاقچی به مامور پلیس پیشنهاد رشوه 50 میلیون تومانی می‌دهد، خاطرنشان کرد: مامور پلیس با هماهنگی صورت گرفته پیشنهاد را قبول و مبلغ پیشنهادی به حساب پلیس واریز می‌شود که توسط ماموران ایست و بازرسی صورتجلسه شده است.
 
وی با اشاره به اینکه پلیس استان کرمان در عملیاتی دیگر در محور فرعی شهرستان رابر نیز مقدار زیادی انواع مواد مخدر کشف کرده است گفت: میزان کشفیات پلیس در شب گذشته به حدود یک تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر می‌رسد.
 
فرشید با اشاره به اینکه پلیس استان کرمان در راستا مقابله با مواد مخدر و سوداگران مرگ با هدف‌گذاری کامل به طور 24 ساعته تلاش می‌کند، افزود: این مبارزه در جهت حفظ و سلامت جوانان جامعه و ارتقا امنیت روانی در استان پهناور کرمان است.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مردم باید بدانند مواد مخدری که مصرف می‌کنند بسیار ناخالص است، تصریح کرد: قاچاقچیان انواع مواد ناسالم را با مواد مخدر قاطی می‌کند و با مصرف آن به جان خود ضربه زده و باعث انواع بیماری‌ها می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه از جهت اینکه استان کرمان در مسیر عبوری قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی به عمق کشور است اظهار‌ داشت: در چهار ماهه نخست امسال کشفیات مواد مخدر در استان کرمان 32 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز