خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت:

خبرنگاران بهترین ناظران جامعه‌اند/ تقدیر از اخلاق‌مداری خبرنگاران گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۸۷۷

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت زمان‌شناسی، صداقت و اخلاق‌مداری را از ویژگی‌های خبرنگاران استان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی با تبریک فرار رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار ، خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه دانست و اظهار داشت: این روز فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات و تلاش های بی دریغ خبرنگارانی که برای پویایی و ارتقای جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه نقش رسانه ها در شفاف سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و توسعه ، قابل انکار است گفت: خبرنگاران بهترین  ناظران جامعه  هستند .

وی با تاکید بر نقش  رسانه ها در سلامت فرهنگی و فکری جامعه؛ استیفای حقوق مردم و آگاه‌سازی شهروندان   و نیز مقابله با انحراف و بدبینی افکار عمومی  امری اثبات شده است تصریح کرد:  جامعه بدون خبرنگار پویایی و زندگی خود را از دست خواهد داد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت استفاده از بستر رسانه ها  برای فرهنگ سازی و اگاهی جامعه از ناهنجاری ها  و افزایش مشارکت شهروندی را مورد تاکید قرار داد  و گفت: مسئولان باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند .

وی زمان شناسی و صداقت ؛ اخلاق مداری را از ویژگی های خبرنگاران استان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: رسانه ها با انعکاس  اخبار و مشکلات مردم و بیان خواسته های همگانی سبب ایجاد نشاط اجتماعی و همبستگی  می شوند  و ارتباط بین مسئولان و شهروندان را تحکیم می بخشند.

    رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت در پایان با تشکر از زحمات ارزشمند خبرنگاران در انعکاس  اخبار این سازمان و نیز ز حمات و پشتیبانی  آنها  در نهادینه سازی امور فرهنگی  که مدنظر این سازمان است افزود: امید است  با تعامل و مشارکت بیش از پیش  رسانه ها این سازمان بتواند در فرهنگ سازی و  ارتقای فرهنگ  جامعه در زمینه های مختلف  موفق عمل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز