خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی فارس تأکید کرد:

آگاهی مودیان از قوانین مالیاتی موجب ایجاد عدالت مالیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۷۱

مدیرکل امور مالیاتی فارس گفت: اعتماد مردم زمینه‌ساز مشارکت آگاهانه در پرداخت مالیات شده و باعث می‌شود با توجه به نقش و اثرگذاری مالیات در اقتصاد کشور و تأمین منابع مالی، دولت در راه خدمت‌رسانی به مردم و نیل به اهداف پیش‌بینی‌شده گام‌های مهمی بردارد.

به گزارش ایلنا، محسن کاویانی ضمن تأکید بر توسعه گفتمان اقتصاد مقاومتی گفت: استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه سرمایه انسانی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کشور با عزم و اراده ملی و کوشش برنامه‌ریزی شده در پیاده‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه نقش مردم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار تأثیرگذار است، افزود: در ایران اسلامی هر زمان که به حضور مردم اعتماد کنیم و همچون دوران دفاع مقدس کار را به آن‌ها بسپاریم ، به بهترین نحو ممکن در صحنه حاضر می‌شوند، موضوع را مدیریت می‌کنند و تجربه نشان داده که نتایج نیز موفقیت‌آمیز بوده است.

کاویانی به تبدیل مزیت‌های طبیعی و ثروت‌های خدادادی کشور به سرمایه‌های اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد فرهنگ کار و تلاش مضاعف، اصلاح الگوی مصرف منابع ، حمایت از تولید ملی و دانش بنیان کردن تولید و ایجاد اشتغال در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن مؤثر است.

مدیرکل امور مالیاتی فارس در ادامه بیان داشت: بهترین ابزار توسعه اقتصادی برای رشد، عمران و آبادانی کشور مالیات است  و اداره کل امور مالیاتی فارس در راستای حمایت از تولید در چارچوب قانون نگاه تعاملی دارد و در این راستا افزایش آگاهی مودیان از قوانین مالیاتی موجب ایجاد عدالت مالیاتی بیشتر می شود .

وی با اشاره به اینکه هدف از برقراری مالیات کمک به فرآیند توسعه و تحقق عدالت اجتماعی است، گفت: تلاش داریم که با فرهنگ‌سازی مطلوب و رعایت حقوق جامعه و آگاه‌ساختن مودی با حقوق قانونی ، تعامل و اعتماد بین سازمان امور مالیاتی و مودیان تقویت شود.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که با تعامل میان دولت و بخش خصوصی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در راستای حمایت از تولید با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت مطلوب بتوان با اتخاذ سیاست‌های مالیاتی در پیشرفت اقتصادی کشور گام مهمی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز