خبرگزاری کار ایران

سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد مطرح کرد:

شخصیت‌های ملی حاضر به پذیرش پست شهرداری مشهد نشدند

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۸۱۰

دبیر و سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد با بیان اینکه دغدغه مردم و جریان‌های سیاسی اجتماعی در مورد انتخاب شهردار مشهد قابل تقدیر است گفت: شخصیت‌های ملی حاضر به پذیرش پست شهرداری مشهد نشدند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حیدری با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در مورد لیست ابتدایی کاندیداهای تصدی شهرداری مشهد عنوان کرد: با وجود اینکه حساسیت جریان‌های سیاسی- اجتماعی و در کل مردم نسبت به تصمیمات منتخبان خود، شاید در نگاه اول کار را سخت می‌کند اما جریان شورای شهر مشهد بابت ذات اصلاح‌طلبی خود از این انتقادات استقبال کرده و این حساسیت را ارج می‌نهد.

وی ادامه داد: اصولا مردم دنبال گزینه‌ای هستند که پیش از این کار و عملکردش را دیده باشند و بخشی از نگرانی‌ها بابت همین موضوع است ولی نگاه کارشناسانه به لیست موجود نشان می‌دهد که گزینه‌های مطرح شده کفایت و تجربه لازم برای تصدی پست شهرداری مشهد را دارند.

دبیر و سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد بار دیگر از حساسیت‌ها و انتقادات مردم و رسانه‌ها تشکر و آن را چراغ مسیر شورا عنوان کرد و افزود: جای نگرانی وجود ندارد و منتخبان مردم سعی دارند بهترین تصمیم در شرایط موجود را بگیرند.

وی با دفاع از افراد حاضر در لیست اولیه اظهار کرد: هر یک از منتخبان شورا این حق را داشته‌اند که 2 نفر را برای پست شهرداری مشهد معرفی کنند و این انتخاب از گرایش‌های نزدیک به اصلاحات و اعتدال صورت گرفته است و متاسفیم که برخی افراد به دلایل شخصی نخواستند در این فرآیند حاضر شوند و از ادامه مسیر انصراف دادند.

حیدری به برخی اسامی ملی اشاره کرد که برای تصدی پست شهرداری مشهد با آن‌ها مذاکره شده و گفت: اعضای شورا با افرادی همچون محسن مهرعلیزاده (استاندار خراسان در دولت اصلاحات)، حسین مهری(معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست)، پیروز حناچی(معاون وزیر راه و شهرسازی)، حبیب‌الله بیطرف(وزیر نیرو در دولت اصلاحات)، محمد علی نجفی(وزیر اسبق آموزش و پرورش)، نصرالله جهانگرد(معاون وزیر ارتباطات)، سید محسن پورسیدآقایی(معاون وزیر و مدیرعامل سابق راه آهن) و حسین مرعشی(رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی) نیز مذاکره داشتند که حاضر به قبول این سمت نشدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز