خبرگزاری کار ایران

سهراب مختاری مطرح کرد:

استفاده از شبکه‌های مجازی و تلفن‌همراه در محل کار ممنوع شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۱۲۳

مدیرکل کار استان‌فارس گفت: مدیران کارخانه‌ها باید استفاده از تلفن‌همراه، شبکه‌های مجازی و دخانیات را در ساعت کار ممنوع کنند.

به گزارش ایلنا، سهراب مختاری در مجمع مدیران صنایع فارس برنامه‌ریزی‌ برای افزایش بهره‌وری را ضروری دانست و گفت:در این راستا باید یکسری برنامه‌ریزی برای افزایش کار مطلوب وجود داشته باشد که یکی از این موارد عدم استفاده از تلفن همراه است.

وی ادامه داد: موضوع دیگر عدم مصرف دخانیات در محل کار است زیرا باعث داشتن کارگر با دقت بیشتر به فعالیت‌های خود رسیدگی کنند.

مختاری گفت: محیط کار باید برای کارگران مناسب و آرام باشد تا خود کارگران تبلیغ‌کننده کارخانه و تولید باشند.

وی افزود: ایمنی کار باید در کارخانه‌ها اولویت داشته باشد و در این راستا سلامت مجموعه مد نظر قرار گیرد که خوشبختانه در این زمینه، شاهد جایگاه مناسب استان فارس هستیم.

مختاری در ادامه گفت: جایگاه استان‌فارس در موضوع اشتغال و فضای کار در کشور بسیار مناسب بوده اما همچنان ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که  باید بالفعل شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: مدیران کارخانه‌ها باید استفاده از تلفن همراه و شبکه‌های مجازی و مصرف دخانیات را در ساعت کار ممنوع کنند تا کارگران با دقت بیشتر به فعالیت‌های خود رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز