خبرگزاری کار ایران

منتخب شورای شهر یاسوج تاکید کرد:

شهردار یاسوج هنوز انتخاب نشده است/ رایزنی‌ها و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۶۶

منتخب پنجم شورای اسلامی یاسوج تاکید کرد که شهردار آینده این شهر از سوی متتخبان انتخاب نشده است.

مسعود خوبانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آنچه در فضای مجازی راجع به انتخاب شهردار یاسوج منتشر شده صحت ندارد و رایزنی‌ها و بررسی‌ها برای انتخاب شهردار آینده این شهر ادامه دارد.

خوبانی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود گزینه شهرداری آینده یاسوج فردی با نام نستهن مقدم است، اظهار داشت: ایشان در دوره گذشته هم تا 48 ساعت از انتخاب شان توسط شورای چهارم گزینه نهایی بود اما در روز آخر جاوید شهردار شد.

وی عنوان کرد: آنچه در فضاهای مجازی منتشر شده بطور حتم تغییر خواهد کرد و به نظر ما قطعی نیست.
 
خوبانی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است خود جاوید شهردار کنونی یاسوج شهردار آینده این شهر باشد، هم تصریح کرد: امکان انتخاب دوباره ایشان نیز وجود دارد و دور از انتظار هم نیست.
 
وی گفت: از منتخبین دیگر شورای پنجم یاسوج می‌خواهیم در فضایی آرام، بررسی‌ها را ادامه و از انتشار اخبار ناصحیح در فضاهای مجازی خودداری کنند.
 
منتخب شورای پنجم یاسوج گفت: 40 روز دیگر تا انتخاب شهردار جدید این شهر وقت هست و نباید الان با عجله اقدام به انتشار چنین اخباری کرد.
 
خوبانی افزود: رئیس و نائب رئیس شورای پنجم یاسوج مشخص نشده و در آینده باید مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز