خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

احداث پروژه فرهنگسرای ملارد با جدیت پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۷۵۰

شهردار ملارد از جدیت و پیگیری پروژه فرهنگسرای ملارد خبرداد.

علی اکبر خراسانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به نقش تعیین کننده امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی در توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه اظهار داشت: تکثر و تنوع قومی، طایفه‌ای و جمعیتی شهر ملارد و رشد روز افزون آن، فرصتی ویژه و بالقوه به شمار می‌رود که با برنامه‌ریزی اصولی و مُدَوَن، می‌توان از این ظرفیت و سرمایه اجتماعی به بهترین نحو ممکن در راستای حصول توسعه پایدار شهری در این منطقه بهره برد.

خراسانی افزود: به واقع هر آنچه امکانات و خدمات فرهنگی در این شهر تقویت شود همسویی، وحدت و یکپارچگی بیشتری در میان ساکنان این منطقه رقم خواهد خورد و به تبع نتیجه و بازتابِ این امر مهم در کاهش تعارضات فرهنگی مُتِجَلی خواهد شد.

شهردار ملارد عنوان کرد: مجموعه شهرداری ملارد، با حمایت‌های شورای شهر،تاکنون اقدامات بسیاری را برای ارتقای فرهنگی و اجتماعی منطقه مذکور عملیاتی کرده که بخشی از آن تکمیل شده و بصورت رسمی به بهره‌برداری رسیده و برخی دیگر از طرح‌ها و پروژه‌های اشاره شده در حال پیگیری و ساخت است که فرهنگسرای شهر ملارد نیز از نمونه‌های آن به شمار می رود.

خراسانی گفت: در طول ماه‌های گذشته،حتی المقدور تلاش شده، علیرغم وجود برخی از محدودیت‌های مالی و اعتباری، روند پیشبرد و پیشرفت فیزیکی این پروژه تسریع شود که خوشبختانه تاکنون به توفیقات شایسته‌ای نیز در این خصوص نائل شده‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: قطعا با تکمیل این پروژه و بهره برداری کامل از آن، بخشی از نیازهای فرهنگی ساکنان این شهر مرتفع خواهد شد که البته به اعتقاد بنده به موازات اقدامات سخت‌افزاری، باید با هم افزایی روز افزون میان دستگاه‌های ذیربط و عموم مردم ، نتایج و دستاوردهای شایستهِ به دست آمده حفظ و تقویت شود که در نهایت کلیت شهر از مزایا و ثمرات چنین توفیقاتی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز