خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و با همراهی ۳ وزیر؛

معاون رئیس‌جمهور برای افتتاح 3 طرح عظیم عمرانی وارد کرمانشاه شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۷۰

استان کرمانشاه امروز سه‌شنبه برای افتتاح سه پروژه عظیم عمرانی میزبان معاون اول رئیس‌جمهور است.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری همراه با سه وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ نیرو و جهاد کشاورزی برای افتتاح سه پروژه عظیم عمرانی صبح امروز وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

استاندار کرمانشاه در حاشیه این سفر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: برنامه سفر اسحاق جهانگیری به همراه هیأت همراه به استان کرمانشاه 2 قسمت عمده دارد.

اسدالله رازانی بخش نخست برنامه سفر معاون اول رئیس‌جمهور را در قالب افتتاح سه پروژه عمرانی استان توصیف کرد و افزود: امروز سد زمکان در شهرستان دالاهو و سد جامیشان در سنقرو‌کلیایی آبگیری و به شبکه آبی استان متصل می‌شود.

وی به افتتاح پروژه کارخانه تولید خودرو کرمانشاه اشاره و بیان کرد: بخشی از فاز نخست کارخانه خودروسازی کرمانشاه واقع در شهرستان صحنه با ظرفیت 15 هزار خودرو افتتاح می‌شود، البته این فاز تا پایان سال تکمیل می‌شود و ظرفیت تولید آن به 30 هزار خودرو در سال می‌رسد.

رازانی از کلنگ‌زنی فاز دوم کارخانه خودروسازی کرمانشاه خبر داد و گفت: شرکت در جلسه شورای اداری استان و ستاد اقتصاد مقاومتی بخش دوم برنامه سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و هیأت همراه به استان کرمانشاه است.
 
گفتنی است، این دومین سفر اسحاق جهانگیری در دولت یازدهم به استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز