خبرگزاری کار ایران

بازرس حقوقی استانداری خوزستان:

گردشگران‌اهوازی چون خانوادگی بوده‌اند احساس کرده‌اند نیاز به مجوز ندارند

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۷۶۷

بازرس حقوقی استانداری خوزستان به ایلنا گفت: گردشگران حادثه دیده اهواز چون به صورت خانوادگی بوده اند، فکر کرده اند نیازی به اخذ مجوز نیست.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدحسین شکیبا ایمن در تشریح جزئیات حادثه برای گردشگران اهوازی که عصر روزگذشته پنجشنبه در حوالی شهرستان دزفول به وقوع پیوست، گفت: متأسفانه در این حادثه تاکنون دو نفر کشته شده‌اند و سه نفر دیگر تا این لحظه مفقود هستند که تلاش‌های گروهای نجات برای یافتن مفقودین ادامه دارد.

شکیبا امین افزود: موقعیت دشوار منطقه که گردنه‌ای و صخره‌ای است کار را برای گروه های امداد و نجات سخت نموده ولی گروه های هلال احمر و امدادی در حال جستجو هستند تا اطلاع دقیقی از حادثه دیدگان به دست آورند.

بازرس حقوقی استانداری خوزستان افزود: به دلیل حجم بالای آب موجود در روخانه دز و بخصوص منطقه صعب العبور چال کندی امکان تردد راحت قایق و جت اسکی برای نجات سه گردشگر دیگر وجود ندارد و باید حجم خروجی آب سد کاهش یابد که دستور لازم در این رابطه صادر شده و منتظر هستیم باکاهش حجم آب رودخانه دز؛ به موقعیت جغرافیایی اعلام شده برای نجات ۳ گردشگر برویم.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است تعداد این گردشگران که از اهواز به منطقه چال کندی دزفول سفر کرده بودند ۱۹ نفر بوده که با راننده ۲۰ نفر شده اند و بنا به اینکه گروه خانوادگی و دوستانه بوده است احساس کرده اند که نیاز به اخذ مجوز نداشته اند.

در همین زمینه به گفته مریم زنگنه یکی از مفقودی‌هایی که دقایقی پیش به وسیله قایق به دزفول منتقل شد، سه نفر دیگر از مفقودین حادثه در مسیر برگشت و کوهستانی دیده شده‌اند و بنابر اظهارات نامبرده سه نفر باقیمانده و مفقود شده حادثه، زنده و تقریبا در سلامت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز