خبرگزاری کار ایران

یک فعال اقتصادی مطرح کرد:

باید به فکر تأمین سرمایه اجتماعی در راستای افزایش ثروت باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۱۷۹

عضو بنیاد انجمن بین‌المللی علوم مدیریت گفت: تا زمانیکه تعداد مدیران در یک شرکت یا سازمان بیشتر از تعداد کارکنان باشد، رسیدن به بهره‌وری مطلوب محقق نمی‌شود.

به گزارش ایلنا؛ سید صدرالدین نجاتی گیلانی در گردهمایی مدیران برتر استان اصفهان اظهار کرد: تجربه نشان داده که تفکر قدیمی در اقتصاد که بخش خصوصی را وابسته به دولت می‌کند، جوابگو نبوده است و باید به فکر تأمین سرمایه اجتماعی در راستای افزایش ثروت باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید دیدگاه خود در استفاده از نیروی انسانی را در بخش‌های مختلف اقتصادی تغییر دهیم، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در این راستا به‌گونه‌ای باشد که نیروی انسانی در جایگاه صحیح خود قرار گیرد.

این مشاور و فعال اقتصادی با اشاره با طرح این سئوال که آیا سازمان‌های ما به‌گونه‌ای پیکربندی‌شده‌اند که بتوانند بهره‌وری منابع انسانی را افزایش دهند، تصریح کرد: ما باید نیروی انسانی را پرورش دهیم که منافع شرکت را منافع خود بداند تا از این راه بهره‌وری در محیط‌های تولید و فروش افزایش یابد.

وی با بیان اینکه همانطور که ما در سیاست به استقلال دست پیدا کردیم، در تولید هم می‌توانیم به استقلال برسیم، افزود: تا زمانیکه تعداد مدیران در یک شرکت یا سازمان بیشتر از تعداد کارکنان باشد، رسیدن به بهره‌وری مطلوب محقق نمی‌شود.

نجاتی گیلانی با اشاره به موفقیت‌های اصفهان در عرصه اقتصادی، گفت: درست است که اصفهان را به نام «نصف جهان»، می‌شناسند اما باید با همت خود کاری کنیم تا همه ایران «نصف جهان» شود.

وی با تأکید بر اینکه باید صنعتگران در گام نخست به فکر خلق ثروت به جای درخواست وام و تسهیلات از دولت باشند، اضافه کرد: ما باید امسال با قدرت به تولید ملی بپردازیم تا مشتری ایرانی هم با لذت کالای وطنی خرید کند نه اینکه به دلیل نبود انتخاب دیگر مجبور به خرید کالای ایرانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز