خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:‌

بحران وضعیت ریزگردها در هوای سیستان و بلوچستان/ سرعت وزش باد به 90 کیلومتر رسید

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۵۵

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان وبلوچستان از بحرانی بودن وضعیت هوا در این استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: سرعت وزش باد در برخی مناطق این استان به 90 کیلومتر در ساعت رسیده است.

غلامرضا اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: امروز اوج شدت بحران ریزگردها در سیستان و بلوچستان است و وزش باد در برخی مناطق به 90 کیلومتر در ساعت رسیده است.

اربابی افزود: اوج این بحران طی امروز و فردا است و این وضعیت تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. این شرایط در شهرستان زهک شعاع دید را به 800 متر رسانده است.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط بحرانی هوای استان مقرر شد کارمندانی که دارای مشکلات تنفسی، ریوی، قلبی و چشمی هستند با هماهنگی مسئولان اداره خود امروز و فردا در محل کار حضور پیدا نکنند.

اربابی در مورد اقدامات ستاد بحران استان گفت: هر جا که نیاز به ماسک و سبد کالا بوده حتما در بین مردم توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به وزش طوفان شدید و غلظت آلودگی هوا طی این دو روز از رانندگان می‌خواهیم با رعایت کامل نکات ایمنی در جاده‌ها تردد کنند. 

شدت گرفتن میزان ریزگردها و گرد و غبار در استان سیستان و بلوچستان، مردم این استان را به شدت دچار مشکلات تنفسی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز